Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Het hotel is geopend!

Ondanks de maatregelen vanuit de overheid blijven onze hotels open en kunt u zorgeloos verblijven. Wij volgen de richtlijnen van het RIVM. Uw veiligheid en gezondheid, en die van onze medewerkers staan hierin centraal. Naar aanleiding van de ontwikkelingen omtrent corona hebben wij maatregelen getroffen om de veiligheid van ons personeel en onze gasten te kunnen waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

U bent als gast van harte welkom om te komen overnachten in onze suites en kamers!

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen daarnaast regelmatig hun handen om te zorgen voor een veilige en hygiënische omgeving.

Eten & drinken

  • Ontbijt
    Indien u ontbijt heeft gereserveerd bij uw kamerreservering kunt u hier gewoon gebruik van maken. Uw ontbijt zal To Go worden aangeboden en kan in uw hotelkamer worden genuttigd.

  • Koffie drinken
    Ons restaurant is helaas gesloten. Wij verwelkomen u graag voor een kopje Koffie to go.

  • Lunch
    Helaas is ons restaurant gesloten door de geldende maatregelen. U kunt momenteel dus geen gebruik maken van de lunch.

  • Diner
    Helaas is ons restaurant gesloten door de geldende maatregelen. U kunt momenteel dus geen gebruik maken van het diner.

  • Brunchbuffet, Lunchbuffet en Live Cooking
    Helaas is ons restaurant gesloten door de geldende maatregelen. U kunt momenteel dus geen gebruik maken van onze buffetten.

  • Roomservice
    Onze roomservice is te allen tijden voor u beschikbaar wanneer u als gast ons hotel bezoekt. Gerechten kunnen eenvoudig worden besteld via de QR-code op de kamer of door contact op te nemen met de receptie.

Fitness & Wellness

Het is helaas niet mogelijk om gebruik te maken van onze Wellness en Fitness faciliteiten.
Door de geldende coronamaatregelen zijn wij genoodzaakt om de deuren van onze Health Club gesloten te houden.

Veelgestelde vragen

  • Kunnen we in het restaurant eten?
    Nee. Het restaurant is helaas gesloten door de geldende coronamaatregelen.
  • Kan ik een kamer boeken?
    Ja! Ons hotel is altijd beschikbaar voor een zorgeloze overnachting. U bent als hotelgast van harte welkom!
  • Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
    Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen: Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen regelmatig onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

  • Is het mogelijk om mijn boeking (online) te annuleren?
    U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 uur (12 pm) op de dag van aankomst. Wanneer u online heeft geboekt, kunt u de boeking annuleren in uw Valk-account. (M.u.v. non refundable reserveringen)

  • Kan ik weer komen lunchen?
    Nee. Het restaurant is helaas gesloten door de geldende coronamaatregelen.

  • Is het Brunchbuffet, Lunchbuffet en de Live Cooking alweer mogelijk?
    Nee. Het restaurant is helaas gesloten door de geldende coronamaatregelen.

  • Zijn zakelijke bijeenkomsten toegestaan in het hotel?
    Zakelijke bijeenkomsten welke hoogst noodzakelijk zijn mogen onder verschillende voorwaarden doorgaan. Graag helpen wij u ook in deze bijzondere tijden met het organiseren van uw vergadering of bijeenkomst.

  • Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
    Ja! Hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 20 december 2021