Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is geopend

Naar aanleiding van de persconferentie van 13 oktober hebben wij besloten om nieuwe maatregelen te treffen om de veiligheid van ons personeel en gasten te kunnen waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

*Gezien het dringende advies van onze minister-president om mondkapjes te dragen in publieke ruimtes, zal ons personeel vanaf heden een mondkapje dragen. Wij verzoeken onze gasten om dit advies te volgen en een mondkapje te dragen wanneer zij zich bevinden in ons hotel.*

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen regelmatig hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt
Vanaf heden kunnen gasten met een overnachting gebruik maken van het ontbijtbuffet. Wij werken tijdens het ontbijt met shiften. Bij aankomst kunt u als hotelgast aangeven welke shift u wenst te gebruiken. Overige gasten kunnen helaas geen gebruik maken van ons ontbijtbuffet.

Koffie drinken
Helaas is ons restaurant momenteel gesloten voor niet-hotelgasten en is koffie drinken niet mogelijk.

Lunch
Hotelgasten kunnen reserveren voor de lunch. Een reservering hiervoor is verplicht zodat wij het aantal aanwezigen kunnen reguleren. Wanneer u zonder reservering naar het restaurant komt, is de kans groot dat wij u niet kunnen verwelkomen. De lunch start om 12:00 uur en eindigt om 16:00 uur.

Diner
Vanaf heden is het diner enkel voor onze hotelgasten in ons restaurant beschikbaar. U kunt met maximaal 4 personen aan één tafel plaatsnemen. Een reservering hiervoor is verplicht zodat wij het aantal aanwezigen kunnen reguleren. Wanneer u zonder reservering naar het restaurant komt, is de kans groot dat wij u niet kunnen verwelkomen.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren, kan er gebruik worden gemaakt van roomservice. Hier zal een toeslag voor in rekening worden gebracht.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Fitness & Wellness

Als hotelgast kunt u dagelijks gebruik maken van onze Fitness & Wellness van 07:00 uur tot 21:00 uur. Om gebruik te maken van deze faciliteiten kunt u zich melden bij onze receptie voor het maken van een reservering.

Veelgestelde vragen

Kunnen we in het restaurant eten?
U kunt als gast met een hotelarrangement nog steeds genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in het restaurant. Bij het boeken van uw hotelkamer of arrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Dit met inachtneming van de nieuwe richtlijnen van het RIVM en de Koninklijke Horeca Nederland. Niet-hotelgasten kunnen momenteel helaas geen gebruik maken van het ontbijt, lunch of diner.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen: Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen regelmatig onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een verschillend aantal arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
Ja! Dit echter alleen voor hotelgasten. Hiervoor dient u wel een reservering te maken en dient u er rekening mee te houden dat wij de beschikking hebben over een beperkt aantal zitplaatsen.

Is de Live Cooking alweer mogelijk?
Nee. Vanwege de richtlijnen van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden. Tot nader bericht kunnen ook het lunchbuffet en brunchbuffet niet doorgaan.

Zijn zakelijke bijeenkomsten toegestaan in het hotel?
Ja! Conform de richtlijnen zijn bijeenkomsten tot maximaal 30 personen toegestaan. Dit aantal is enkel van toepassing op zakelijke bijeenkomsten.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja! Hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast bieden wij mogelijkheden voor een ontbijt/lunchpakket en kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 14 oktober 2020