Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Het hotel en restaurant zijn geopend!

Naar aanleiding van de ontwikkelingen omtrent corona hebben wij maatregelen getroffen om de veiligheid van ons personeel en onze gasten te kunnen waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

U bent als gast van harte welkom om te komen overnachten in onze suites en kamers!

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen daarnaast regelmatig hun handen om te zorgen voor een veilige en hygiënische omgeving.

Eten & drinken

  • Ontbijt
    Indien u ontbijt heeft gereserveerd bij uw kamerreservering dient u hiervoor een specifieke tijd aan te geven tijdens het boekingsproces of bij de incheck in het hotel. Op het door u gekozen tijdstip kunt u deelnemen aan het ontbijtbuffet en deze nuttigen in ons restaurant.

  • Koffie drinken
    Ons restaurant is weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijk kopje koffie in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Lunch
    Ons restaurant is weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Diner
    Ons restaurant is weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijk diner in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Roomservice
    Onze roomservice is te allen tijden voor u beschikbaar. Houdt u er rekening mee dat er een toeslag van toepassing zal zijn op deze service.

  • Brunchbuffet, Lunchbuffet en Live Cooking
    Helaas kunnen wij op dit moment geen Brunchbuffet, Lunchbuffet of Live Cooking aanbieden. Wel kunt u onder voorbehoud een reservering maken voor het Brunchbuffet en Lunchbuffet vanaf September dit jaar.

Fitness & Wellness

Het is weer mogelijk om gebruik te maken van onze Wellness en Fitness faciliteiten.
Voor het gebruiken van onze Wellness of Fitness dient u een reservering te maken bij onze receptie en krijgt u de mogelijkheid om 60 minuten van de faciliteiten gebruik te maken.

Veelgestelde vragen

  • Kunnen we in het restaurant eten?
    Ja! Ons restaurant is weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch, borrel of diner in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.
  • Kan ik een kamer boeken?
    Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U bent als hotelgast van harte welkom!
  • Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
    Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen: Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen regelmatig onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.
  • Is het mogelijk om mijn boeking (online) te annuleren?
    U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 uur (12 pm) op de dag van aankomst. Wanneer u online heeft geboekt, kunt u de boeking annuleren in uw Valk-account. (M.u.v. non refundable reserveringen)

  • Kan ik weer komen lunchen?
    Ja! Ons restaurant is weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Is het Brunchbuffet, Lunchbuffet en de Live Cooking alweer mogelijk?
    Nee. Vanwege de richtlijnen van de overheid kunnen we op dit moment geen buffetten aanbieden in het restaurant. Onder voorbehoud kan er wel een reservering worden gemaakt voor het Lunchbuffet en Brunchbuffet vanaf September dit jaar.

  • Zijn zakelijke bijeenkomsten toegestaan in het hotel?
    Zakelijke bijeenkomsten mogen onder verschillende voorwaarden gewoon doorgaan. Graag helpen wij u ook in deze bijzondere tijden met het organiseren van uw vergadering of bijeenkomst.

  • Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
    Ja! Hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.
Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie Augustus 2021