Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Het hotel en restaurant zijn geopend!

Naar aanleiding van de ontwikkelingen omtrent corona hebben wij maatregelen getroffen om de veiligheid van ons personeel en onze gasten te kunnen waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

*Gezien de wettelijke verplichting om mondkapjes te dragen in publieke ruimtes, zal ons personeel vanaf heden een mondkapje dragen. Wij verzoeken onze gasten om dit advies te volgen en een mondkapje te dragen wanneer zij zich bevinden in ons hotel.*

Overnachten

Vele maatregelen zijn nog steeds van kracht in Nederland, maar u bent als gast van harte welkom!

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen daarnaast regelmatig hun handen om te zorgen voor een veilige en hygiënische omgeving.

Eten & drinken

LET OP: Vanaf 5 Juni is het weer mogelijk om gebruik te maken van ons terras en restaurant tussen 08:00 en 22:00. Neem plaats voor een uitgebreide lunch, diner of drink een borrel in het zonnetje!

_____________________________________________________________________________________

Ontbijt
Indien u ontbijt heeft gereserveerd bij uw kamerreservering dient u hiervoor een specifieke tijd aan te geven tijdens het boekingsproces of bij de incheck in het hotel. Op het door u gekozen tijdstip kunt u deelnemen aan het ontbijtbuffet en deze nuttigen in ons restaurant.

Koffie drinken
Ons restaurant is vanaf 5 juni weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijk kopje koffie in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

Lunch
Ons restaurant is vanaf 5 juni weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

Diner
Ons restaurant is vanaf 5 juni weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijk diner in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

Roomservice
Onze roomservice is te allen tijden voor u beschikbaar. Houdt u er rekening mee dat er vanaf 5 juni een toeslag van toepassing zal zijn op deze service.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Fitness & Wellness

Vanaf 5 Juni is het weer mogelijk om gebruik te maken van onze Wellness en Fitness faciliteiten.
Voor het gebruiken van onze Wellness of Fitness dient u een reservering te maken bij onze receptie en krijgt u de mogelijkheid om 60 minuten van de faciliteiten gebruik te maken.

Veelgestelde vragen

  • Kunnen we in het restaurant eten?
    Ja! Ons restaurant is vanaf 5 juni weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch, borrel of diner in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
    Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen: Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen regelmatig onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

  • Kan ik een kamer boeken?
    Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U bent als hotelgast van harte welkom!
  • Is het mogelijk om mijn boeking (online) te annuleren?
    U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 uur (12 pm) op de dag van aankomst. Wanneer u online heeft geboekt, kunt u de boeking annuleren in uw Valk-account. (M.u.v. non refundable reserveringen)

  • Kan ik weer komen lunchen?
    Ja! Ons restaurant is vanaf 5 juni weer geopend en ook ons terras is bij mooi weer voor u beschikbaar. Wij verwelkomen u graag weer voor een heerlijke lunch in ons restaurant. Klik HIER om een eventuele reservering te maken voor het terras/restaurant.

  • Is de Live Cooking alweer mogelijk?
    Nee. Vanwege de richtlijnen van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden. Tot nader bericht kunnen ook het lunchbuffet en brunchbuffet niet doorgaan.

  • Zijn zakelijke bijeenkomsten toegestaan in het hotel?
    Zakelijke bijeenkomsten mogen onder verschillende voorwaarden gewoon doorgaan. Graag helpen wij u ook in deze bijzondere tijden met het organiseren van uw vergadering of bijeenkomst.

  • Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
    Ja! Hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie Juni 2021