Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is geopend

Wij zijn heel blij dat we steeds meer gasten mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen, maar zijn wij zakelijke gasten gewoon blijven ontvangen. Vanaf heden kunnen gasten met een hotelarrangement weer in onze restaurants ontbijten en dineren. Daarvoor hebben wij onze werkwijze en onze ruimtes op een aantal punten aangepast om de richtlijnen van het RIVM te kunnen volgen. Hierdoor kunt u veilig en ontspannen genieten in ons hotel. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen regelmatig hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner in het restaurant
Vanaf heden kunnen alleen gasten met een hotelarrangement weer ontbijten en dineren in ons restaurant. Per 1 juni zullen wij ook een beperkte beschikbaarheid hebben voor niet-hotelgasten. Dit met inachtneming van de nieuwe richtlijnen van het RIVM en de Koninklijke Horeca Nederland.

Om alles soepel en veilig te laten verlopen hebben wij een aantal richtlijnen opgesteld:

  • Bij uw boeking op de website moet u aangeven hoe laat u wilt ontbijten en dineren;
  • Voordat u het restaurant betreedt vragen wij u om uw reservering te laten zien;
  • Vervolgens stellen wij u een aantal gezondheidsvragen;
  • Als laatste vragen wij u om (verplicht) uw handen te desinfecteren.

Room service
Voor gasten die liever op hun kamer ontbijten of dineren hebben wij een lekkere roomservice kaart samengesteld. Wij brengen de maaltijden tot aan de deur van de hotelkamers.

Brunch, lunchbuffet en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen lunchbuffet, brunch of Live Cooking aanbieden.

Terras en bar
Ons terras en bar openen wij weer vanaf 1 juni. Wij adviseren u om onze website in de gaten te houden, aangezien dit snel kan veranderen.

Valk Nieuwerkerk TO GO
Wist u dat wij ook de mogelijkheid bieden om het Van der Valk gevoel in huis te halen? Wij bieden onder andere verschillende gerechten en brunchboxen aan. Klik op de onderstaande button voor meer informatie.

Meer Informatie

Fitness & Wellness

Helaas zijn onze fitness- en wellnessruimtes gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Ja! U kunt als gast met een hotelarrangement vanaf nu weer genieten van heerlijke ontbijtjes en diners in de restaurants van onze hotels. Bij het boeken van uw hotelarrangement kunt u direct uw ontbijt én diner reserveren. Per 1 juni zullen wij ook een beperkte beschikbaarheid hebben voor niet-hotelgasten. Dit met inachtneming van de nieuwe richtlijnen van het RIVM en de Koninklijke Horeca Nederland.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt direct boeken en ook weer gebruik maken van een aantal heerlijke arrangementen.

Kan ik weer komen lunchen?
Ja! Wanneer u verblijft in ons hotel is het mogelijk om te lunchen in ons restaurant. Hiervoor dient u wel een reservering te maken.

Is de Live Cooking of Zondagsbrunch mogelijk?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking en Zondagsbrunch aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast bieden wij mogelijkheden voor een ontbijt/lunchpakket en kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 19 mei 2020