Direct naar de contentDirect naar de footer
Wij zijn open!
Wij zijn open!

Hotel is slechts beperkt geopend

Naar aanleiding van de recente persconferentie hebben wij maatregelen getroffen om de veiligheid van ons personeel en gasten te kunnen waarborgen. Op deze pagina leest u er alles over.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

*Gezien de wettelijke verplichting om mondkapjes te dragen in publieke ruimtes, zal ons personeel vanaf heden een mondkapje dragen. Wij verzoeken onze gasten om dit advies te volgen en een mondkapje te dragen wanneer zij zich bevinden in ons hotel.*

Overnachten

De maatregelen zijn weer verder aangescherpt in Nederland, maar u bent als zakelijke hotelgast nog steeds welkom.

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden structureel gereinigd. Al onze medewerkers wassen regelmatig hun handen.

Eten & drinken

LET OP: Vanaf 15 december is ons restaurant gedurende de hele dag gesloten tot nader bericht. Conform de nieuwe maatregelen is het ons niet toegestaan om de deuren van het restaurant te openen.

Ontbijt
Indien u ontbijt heeft gereserveerd bij uw reservering wordt dit in een ontbijt box to-go voor u klaargemaakt. Deze kunt u op de begane grond ophalen en meenemen naar uw kamer of bij vertrek.

Koffie drinken
Helaas is ons restaurant momenteel gesloten en is koffie drinken niet mogelijk.

Lunch
Helaas is ons restaurant momenteel gesloten en is lunchen niet mogelijk.

Diner
Helaas is ons restaurant momenteel gesloten en is dineren niet mogelijk. U kunt ons Diner to-go bestellen en ophalen bij de receptie.

Roomservice
Helaas is roomservice momenteel niet toegestaan.

Brunch en Live Cooking
Helaas kunnen wij op dit moment geen brunch of Live Cooking aanbieden.

Fitness & Wellness

Helaas is onze Fitness & Wellness gesloten en kunt u van deze faciliteiten geen gebruik maken tot nader bericht.

Veelgestelde vragen

  • Kunnen we in het restaurant eten?
    Nee. U kunt als hotelgast helaas geen gebruik maken van ons restaurant. Vanaf 15 december is ons restaurant gedurende de hele dag gesloten tot nader bericht.

  • Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
    Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen: Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag gereinigd. Wij wassen regelmatig onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij desinfectiepunten geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

  • Kan ik een kamer boeken?
    Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt een overnachting bij ons boeken wanneer u deze vanuit zakelijke doeleinden wenst te reserveren.
  • Is het mogelijk om mijn boeking (online) te annuleren?
    U kunt alle type reserveringen, m.u.v. Early Bird & non-refundable, kosteloos annuleren tot 12.00 uur (12 pm) op de dag van aankomst.

    Wanneer u online hebt geboekt, kan u de boeking annuleren in uw account. M.u.v. non refundable reserveringen.

  • Kan ik weer komen lunchen?
    Nee. Helaas is ons restaurant momenteel gesloten en is lunchen niet mogelijk.

  • Is de Live Cooking alweer mogelijk?
    Nee. Vanwege de richtlijnen van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden. Tot nader bericht kunnen ook het lunchbuffet en brunchbuffet niet doorgaan.

  • Zijn zakelijke bijeenkomsten toegestaan in het hotel?
    Nee. Met de aangescherpte maatregelen is het helaas niet toegestaan om in onze vergaderruimtes te verblijven. Graag helpen wij u na 9 februari weer met het organiseren van uw vergadering of bijeenkomst.

  • Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
    Ja! Hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Ons hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen. Daarnaast kunnen wij u adviseren over leuke activiteiten in onze omgeving.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 13 januari 2021