Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

Let's meet

Hotel Rotterdam-Nieuwerkerk beschikt over 12 multifunctionele vergaderzalen met een capaciteit tot 200 personen. Dé ideale locatie voor het houden van zakelijke bijeenkomsten als vergaderingen, meerdaagse conferenties, seminars, trainingen en presentaties.

Alle smaakvolle zalen bieden veel daglicht, zijn uitgerust met audiovisuele apparatuur en airconditioning. De vergaderlobby’s grenzen aan de zalen, waar wij de gehele dag koffie, thee, frisdranken en lekkers verzorgen. Deze lounge is ook ideaal voor ontvangst, pauze of borrel, maar ook om in teams opdrachten uit te werken of een op één sessies.

Heeft u een zakelijke bespreking waar meer luxe en privacy is gewenst? Kies dan voor een boardroom waar u met maximaal 16 personen kunt vergaderen.

Op culinair gebied zullen wij u verrassen en zorgen wij voor variërende breaks, lunch, diner of buffet met wisselende producten van het seizoen. Waarbij (indien vooraf bekend) ook voor dieetwensen een alternatief beschikbaar is.

Alle voordelen op een rij

  • Centraal gelegen aan de A20 (afrit 17)
  • Gratis parkeren voor al uw gasten
  • 20 AC-laders, NewMotion-laadpunten, Tesla Supercharger-laadpunten
  • 12 multifunctionele zalen
  • Capaciteit tot 200 personen
  • Voorzien van daglicht en airconditioning
  • Beamer / LCD scherm in alle zalen
  • Gratis WiFi in het hele hotel
  • 147 luxe hotelkamers en suites
  • Wellness & fitness
  • Sfeervol restaurant en bargedeelte
  • Persoonlijke service
  • Evenementen op maat

Vergaderarrangementen

  • 1/2 Comfort Arrangement

    Voor de korte meetings

    1/2 Comfort Arrangement

    • Flessen (bruisend) water op tafel
    • Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in onze Business Lounge
    • Heerlijke koekjes en vers fruit in de uitloop
    • Beamer en projectiescherm of LCD TV scherm (afhankelijk van zaal)
    • Één flipover met stiften & één haspel met vier stroompunten
    • Conference kit met kantoorbenodigdheden
    • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen) & pepermunt op tafel
    • Gratis WiFi en gratis parkeren
    17,50
    Per persoon inclusief BTW en exclusief de zaalhuur
  • 1/2 Comfort Arrangement met lunch

    Meet & eat

    1/2 Comfort Arrangement met lunch

    • Flessen (bruisend) water op tafel
    • Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in onze Business Lounge
    • Heerlijke koekjes en vers fruit in de uitloop
    • Beamer en projectiescherm of LCD TV scherm (afhankelijk van zaal)
    • Één flipover met stiften & één haspel met vier stroompunten
    • Conference kit met kantoorbenodigdheden
    • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen) & pepermunt op tafel
    • Gratis WiFi en gratis parkeren
    • Live Cooking lunchbuffet
    37,50
    Per persoon inclusief BTW en exclusief de zaalhuur
  • 2/2 Comfort Arrangement met lunch

    Voor de uitgebreide meetings

    2/2 Comfort Arrangement met lunch

    • Flessen (bruisend) water op tafel
    • Onbeperkt koffie, thee en frisdranken in onze Business Lounge
    • Heerlijke koekjes en vers fruit in de uitloop
    • Beamer en projectiescherm of LCD TV scherm (afhankelijk van zaal)
    • Één flipover met stiften & één haspel met vier stroompunten
    • Conference kit met kantoorbenodigdheden
    • Schrijfmaterialen (A5 blok en balpen) & pepermunt op tafel
    • Gratis WiFi en gratis parkeren
    • Live Cooking lunchbuffet
    42,50
    Per persoon inclusief BTW en exclusief zaalhuur

Uitbreidingsmogelijkheden

  • Warme kaasbroodjes en saucijzenbroodjes

    Wij verzorgen voor u warme kaasbroodjes en saucijzenbroodjes.

    4,95
    Per persoon
  • Meeting Break Sweet

    Een gevarieerd aanbod van pastries, waaronder mini-kaneelbroodjes, mini-koffiebroodjes en meer.

    5,95
    Per persoon
  • Meeting Break Savoury

    • Mini wrap met tapenade van gedroogde tomaat, jonge kaas en rucola
    • Mini wrap met roomkaas, gerookte zalm en komkommer
    • Mini wrap met kipfilet, augurk, little gem en truffelroomkaas
    6,50
    Per persoon
  • Smoothies

    Upgrade uw vergadering met een heerlijke smoothie! Wij bieden diverse mogelijkheden;

    • Mango Dream Smoothie
      Shake van boerenyoghurt, mango en basilicum
    • Coco Loco Smoothie
      Shake met sinasappelsap, kokosyoghurt en gember
    • Sunshine Smoothie
      Shake met yoghurt, sinasappel en dragon
    4,75
    Per persoon
  • Breakfast Kickstart

    Start uw dag goed met met onze Breakfast Kickstart

    • Diverse brood soorten
    • Assortiment hartig en zoet beleg
    • Yoghurt
    • Vers fruit
    • Vruchtensappen
    14,95
    Per persoon
  • Business borrel

    Sluit uw vergadering af met een gezellige Business borrel!

    • Assortiment van banketbakkers zoutjes, luxe noten mix en gemarineerde olijven
    • 1 ronde bittergarnituur
    • 1 uur onbeperkt bier, fris, wijn, koffie en thee
    17,95
    Per persoon

Capaciteit Zalen

Bekijk in onderstaande tabellen de capaciteit van onze zalen in de verschillende opstellingen.

ZaalReceptieDiner BuffetCabaretU-vormExamenSchoolCarréTheaterBlok
Salon 18870504050251224307012
Salon 2625040304018918245012
Salon 38270504050251224307012
Salon 1&215012090708045214252120 -
Salon 2&314412090708040214246120 -
Salon 1&2&3232200140130150 -3366 -200 -
Salon 4605040304018918245012
Salon 5605040304018918245012
Salon 6605040304018918245012
Salon 4&512010080608040182446100 -
Salon 5&612010080608040182446100 -
Salon 4&5&6180150120100120452736 -150 -

ZaalU-vormCarréBlok
Gouda 1491516 -
Gouda 2491516 -
Gouda 1+2982930 -
Rotterdam 142--12
Rotterdam 2561516 -
Rotterdam 1+2962728 -

BoardroomU-vormCarréBlokBoardroom
Gouda 349-- -16
Rotterdam 357-- -16